NORSK FOREDRAGSFORMIDLING
HELE LANDETS KOMPETANSEHUS

LILIAN & ATLE

HVORDAN SKAPE SVÆRT GOD KUNDESERVICE?

SAMMEN MOT MÅLET

Lilian & Atle snakker om knepene som løfter medarbeiderne og skaper glede og fokus på arbeidsplassen. Med en blanding av humor, inspirasjon og konkrete råd viser de hvordan man bygger et fremgangsrikt team, som igjen skaper svært god kundeservice og gjør oss attraktive for kundene våre.

På agendaen:
- Hva kjennetegner et fremgangsrikt team?
- Personlig ansvar eller noen andres feil?
- Ulikheter – en virksomhets styrke
- Livshjulet
- Viktigheten av ros

"En fantastisk forestilling! Man blir inspirert til å gå direkte fra ord til handling og resultat!"  Inger Berg, Kinnarps

"Det ble magisk! Bravo!" Mats Åhlander, Astra Zeneca

BAKGRUNN

Lillian Arturén har jobbet som leder i motebransjen de siste 15 årene. Det har vært mye blod, svette og tårer – men også fellesskap, fremtidstro og mye kreativitet. Hun har reist over hele verden i forretningsøyemed, og har innsett at dette ikke nødvendigvis er den nordiske modellen som gjelder ved forhandlingsbordet. Hun har erfart personalansvaret på godt og vondt, gjennom omorganiseringer, faglige diskusjoner, oppsigelser og ansettelser.

Atle Johansen har en lang karriere som foreleser og coach for næringsliv og organisasjoner, og ble i 2012 kåret til "Årets inspirator". På tross av utfordringer med dysleksi, har han gjennom optimisme, mot og humor blitt et bevis på at man med kunnskap, rett innstilling og iboende ressurser kan få andre mennesker til å vokse.
 

FORESPØRSEL

Sender skjema ...

Det oppstod en feil i serveren.

Skjema mottatt.