BRA ER IKKE GODT NOK – VI MÅ BLI BESATT AV KUNDEOPPLEVELSE!
I dag er kunden i førersetet og bestemmer det meste. Forventningene kan føles urimelige og urettferdige, men kunden sammenligner alltid med den beste opplevelsen han har hatt tidligere. I dette foredraget får du en inspirerende dose om hvorfor, hva og hvordan i slaget om den gode kundeopplevelsen.
VI MÅ ØNSKE LYKTESTOLPEN VELKOMMEN TIL INTERNETT
Alt skal på nett, også lyktestolper. Gjennom tingenes internett er mulighetene så mange at det er vanskelig å forestille seg. Foredraget gir et morsomt og inspirerende innblikk i hva som skjer og hva det kan bety for oss.
INGEN BRYR SEG OM TEKNOLOGI
De aller fleste av oss er ikke så opptatt av teknologien i seg selv. Vi tenker ikke over hvor mye teknologi som er involvert i selv dagligdagse ting, men vi forventer at det fungerer. Mest av alt er vi opptatt av at alt bare skal virke alltid og hele tiden. Dette stiller vanvittige krav til bedrifter og organisasjoner.
SKREDDERSYDDE FOREDRAG
Eirik lager også skreddersydde foredrag om trender innenfor spesifikke temaer som for eksempel digitalisering, kunstig intelligens, e-handel, kommunikasjon, teknologi og forbrukere, eller generelt om hva han tror fremtiden vil bringe. Han kombinerer sin kompetanse og erfaring med entusiasme og skråblikk, humor og alvor i skjønn forening. Han kan også ta med seg sin digitale venn, roboten Pepper.
KONFERANSIER OG MODERATOR
Han gjør også moderator- og konferansierjobber, gjerne kombinert med innledende og/eller avsluttende innlegg.