KUNDEBEGEISTRING
En inspirerende innføring i plusskultur, firkantsyndromet og beskjedkultur! Velg “kundebegeistringsshowet” på 1,5 time, eller bygg på videre med temaer og øvelser som passer dere. Dette foredraget er meget populært og passer for alle bransjer!
TILRETTELEGGING FOR SERVICE
Praktisk øvelse som fjerner hindringer for effektiv og profesjonell service, og som danner grunnlaget for intern oppfølging.
KOMMUNIKASJON SOM BEGEISTRER
Hvordan skape kundebegeistring gjennom din kommunikasjon? Hvilke kundetyper finnes, og hvordan kan du best mulig yte service overfor dem?
SUKSESSFAKTORER
Det lille ekstra! Hvordan få kunden til å si “vow!”?
KLAGEBEHANDLING
Tips, råd og teknikker for profesjonell håndtering av klager.
FLEKSIBILITET
Praktisk øvelse i storformat som gir trening i fleksibilitet, samarbeid, motivasjon og kreativitet.
FRA ORDREMOTTAK TIL SALG
Hvordan kan mersalg også være god service? Spesialkurs for hotell-resepsjonister, call center og booking-medarbeidere.
HOLDNINGER OG ATFERD
Om alt det rare vi sier og gjør, og hvordan omgivelsene oppfatter det.
PROGRAMMERE HJERNEN
Hvis du virkelig kan programmere hjernen, kan det brukes til mye forskjellig. For eksempel: huske bedre, nå mål, eller forandre egen atferd …
IMPULSTRENING
Servicetrening på arbeidsplassen i arbeidstiden, med kundene til stede …
SERVICETEATER
Trening i å se kundens behov og våge å være offensiv!
KUNDEBEGEISTRINGSLEDELSE
Tips, råd og teknikker for ledere som ønsker å utvikle servicenivået i egen organisasjon. Meget populært foredrag på ca. 2 timer. Spesielt laget for ledere som ønsker tips og ideer på hvordan de kan jobbe med servicekultur og begeistring i egen avdeling eller bedrift. Passer alle bransjer!
MERKEVAREBYGGING
En innføring i merkevarebygging. Hva er det, og hvordan kan mennesker i en serviceorganisasjon bli en del av en merkevare?
KREATIV SPARRING FOR OPPLÆRINGSLEDER
Bruk min erfaring fra 25 år med opplæring! Dette er en 4 timers seanse der jeg hjelper opplæringsleder med å utvikle ideer til nye kurs og opplæringsverktøy. Mange innen opplæring jobber alene, og trenger derfor en “sparringpartner”. Tema kan vara presentasjonsform, øvelser, innhold, materiale, og oppfølgingsaktiviteter!