PER HENRIK STENSTRØM

KOMMUNIKASJON, LEDELSE OG PR

Per Henrik er en prisbelønt og populær foredragsholder innen temaer som kommunikasjon, ledelse og PR. Med sin lange erfaring som leder i radio- og TV-bransjen evner han å begeistre publikum med selvopplevde eksempler til både underholdning og ettertanke.

FOREDRAG

SLIK TAKLER DU PRIMADONNAER OG ANDRE VANSKELIGE KOLLEGER

De forsurer arbeidsplassen din. De tapper deg for krefter. De stiller ikke opp når det trengs. Går det likevel an å sette pris på en egoistisk surpomp?

  • om moderne motivasjonsteori som skaper bedre miljø på jobben
  • om krevende kolleger: tidstyven, møteplageren, ordgyteren, gledesdreperen, bedreviteren og solstrålen
  • om konfliktene som oppstår mellom medarbeidere
  • om frustrasjon på arbeidsplassen
  • når arbeidet er et kall, og når arbeidet ikke er et kall
  • verktøy og arketypemodeller som skaper større forståelse på arbeidsplassen
  • om dem som rett og slett ikke vil la seg lede

Foredragsholderen har ledet en rekke kreative miljøer i en bransje full av primadonnaer og bedrevitere. Programledere og journalister. Kunstnere og artister.

Et personlig foredrag om erfaringer fra et 25 år langt lederliv.

Målgruppe: Bedrifter og organisasjoner, ansatte og ledere.

SJEFEN SOM ALDRI TOK FEIL

Et personlig foredrag om pøbler og bedrevitere i mediebransjen.

Per Henrik Stenstrøm har 30 års erfaring fra tv, radio og print. De fleste av dem som redaksjonell leder.

I dette foredraget setter han lys på utdaterte motivasjonsteorier og mangelfullt utviklet lederskap i bransjen.

Gjennom personlige historier og eksempler tar han tilhørerne med på en reise mange vil kjenne seg igjen i. Med latter og ganske mye flau smak i munnen …

Målgruppe: Ledere i mediebransjen / ledere.

ANDRE TEMAER

  • Slik får du redaksjonell omtale – sju hemmeligheter for å lykkes med PR.
  • Slik blir du en bedre taler og foredragsholder – de hemmelige triksene for å fange publikum.
  • Slik skriver du bedre – lær av journalistens skriveteknikker. Hvordan skrive engasjerende tekster som selger! Om å lage gull av gråstein.
  • Slik spisser du budskapet ditt – budskapsformulering og hvordan lage gull av gråstein.
  • Storytelling – slik blir du en bedre historieforteller.
  • Slik blir du og din bedrift medias yndling – om å være best på proaktivt PR-arbeid.
  • Slik bygger du bedriftens omdømme – og slik river media det ned.
  • Slik tenker journalisten – redaksjonelle glimt fra Dagsrevyen til Se og Hør.
  • Journalister – nyttige idioter eller livsfarlige jævler. Røverhistorier fra Dagsrevyen til Se og Hør.

Det er virkelig et av de beste foredragene jeg har hørt på lenge. Han tar personlighetstypene fullstendig på kornet, har masse innsikt som han gjerne deler, og er engasjerende og inspirerende. Jeg kan på det sterkeste anbefale Per Henrik som foredragsholder til alle bedrifter som ønsker at de ansatte skal bli mer bevisste i sin omgang med kolleger og kunder.”

Jan GrønbechCEO, Google Norge

“Per Henrik er flink til å få med seg både store og små grupper. I tillegg er han morsom. Denne mannen er et godt kjøp.”

Sigurd SollienProgramleder

“Vi var veldig fornøyd med foredraget ditt. Du traff gjengen på en fin måte, og de kunne sette ordene og kunnskapen du formidlet rett inn i sin egen arbeidssituasjon. Vi gir deg vår beste anbefaling!”

Bjørn MaaseideCountry manager, SATS ELIXIA
OM PER HENRIK

OM PER HENRIK

Per Henrik Stenstrøm har bakgrunn som journalist, redaktør, programleder og programdirektør i radio og TV, blant annet i Dagsrevyen og P4.

Han er kjent fra P4s aktualitetsmagasin "Sytten tretti" og "P4s radiofrokost", og som programleder for kriminalmagasinet "Etterlyst". Han har ledet er rekke redaksjoner, blant annet Vi Menn og "TV2 hjelper deg".

Han har også lang erfaring som kurs- og foredragsholder, debattleder, medietrener og konferansier.

ADRESSE

Postboks 80
6239 Sykkylven

TELEFON

+47 70 24 50 60